Wednesday, May 26, 2010

UPdet

Salam...lamanya saya tidak menulis didlm blog ini, entah kenapa betapa penyakit malas ini tidak berkesudahan. Realitinya tiada apa yg menarik utk saya tulis atau cerita. Padahal, kalau saya dh mula menulis pasti panjang lebar hujah nanti. Duniaku adalah rumah dan sekolah kerana saya lah yg menghantar dan mengambil anak2 di sekolah mrk. Yang sulung duduk di asrama, kedua dan ketiga tinggal dgnku. Apabila mrk pulang tinggal 3 beranak la kami..hubbyku??? bertugas nun jauh diperantauan...sedih jugalah kena tinggal, tapi dh rezekinya diperantauan, kami redha.

oklah... walaupun saya surirumah sepenuh masa, saya tidak boleh bersenang2 saja tanpa membuat apa2 yg berfaedah jadi masaku isikan dgn menerima tempahan membuat kek yg x seberapa sgt...yelah kalau dibandingkan dgn org lain sampai x cukup tangan utk memenuhi tempahan..tapi alhamdulilah dgn tempahan mrk2 itu tidakla lah aku boring sgt duduk rumah..

No comments:

Post a Comment