Tuesday, April 12, 2011

Selamat Hari Lahir buat anakku Mohamad Hafiz


Toffee Banana Chocolate Cake

Hai!! semua pengunjung blog saya, rasanya macam dah lama sangat tak "updated"kan..biasanya kalau tak de "entry" baru yang ditulis pasti rakan blog semua boring je, yelah siapa-siapa pun akan rasa macam tu.Oklah sempena hari lahir anak saya yang kedua iaitu Mohamad Hafiz saya telah membuat kek coklat yang disukai ramai iaitu kek "Toffee Banana Chocolate", kek ni saya buat tingginya dalam 5 inci tu...beratnya lebih sekilo..kek ini telah dihantar kesekolahnya untuk diraikan bersama rakan-rakan sekelasnya.Begitu juga dengan "fancy Cookies" yang telah saya buat lebih awal itu di"entry" yang lepas. Yang sedihnya, saya tidak dapat mengambil gambarnya potong kek disekolah.Kalau tahun lepas abangnya ada disekolah yang sama dan selalunya dialah yang boleh diharapkan untuk mengambil gambar-gambar.

Walau bagaimana pun, sebagai ibu saya berdoa agar anak yang saya kandungkan selama 9 bulan 10 hari ini akan menjadi anak yang soleh dan patuh kepada kedua ibubapa serta taat kepada Allah yang Maha Esa.Amin...Hafiz ibu sayangmu, belajarlah bersungguh-sungguh dan gapailah impianmu kelak.

1 comment: