Monday, June 13, 2011

Baru ada masa


Cuti penggal sekolah baru saja bermula dan saya pun baru berkesempatan untuk mengemas kinikan blog ini. Sepanjang cuti sekolah ini,saya sibuk dengan melayan anak-anak dan anak saudara yang bercuti di rumah. Maka, riuhlah rumah sepanjang cuti berlangsung.

Sehinggalah semalam selepas menghantar anak balik ke asrama, sunyinya terasa sangat kerana sebelum itu ,selepas subuh saya menghantar suami ke "airport" untuk sambung bertugas di luar negeri dan tengaharinya pula menghantar anak.Dan MIL juga pun turut serta pergi ke rumah SIL. Tadinya, rumah saya yang riuh rendah dengan suara dan bising anak-anak, tiba-tiba hening saja. Terasa sedihnya dihati.Tinggallah saya dan dua orang anak. Dan bermulalah kembali tugas-tugas saya sebagai suri rumah tanpa suami disisi.

Semasa cuti ada juga saya mengambil beberapa tempahan iaitu tepung kek segera FAMILY'S CAKE, Fancy cookies, kek harijadi dan kek perkahwinan.

No comments:

Post a Comment